Alla inlägg under maj 2013

Av Ia Weylandt - 4 maj 2013 16:07


För att Nu så är det VÅr!!!!

Thompa blir Tokig på alla blommor som ska inhandlas varje år.... Detta är bara en bråkdel av dagens inköp....

Att han blir tokig är för att jag sen inte sköter dom, utan det ska handlas nya nästa vecka....

Jag har Inga Gröna fingrar.....


SuperD, tycker dessutom jag är Skittråkig i mitt trädgårdsarbetande...

SuperD, tycker att han och ingen annan ska vara Universums Mittpunkt...

Lek med mig Mama,,, säger han och kommer ideligen med sin älskade Boll och släpper den vid mina fötter....

   


Lilla VilleVill verkar träningssugen, och talar i detta om att hon fattat "Rutan" snabbare än Lillebror Dollar....

Se så fint hon placerat sig i rutan.....

   


Gozzi "jagtrivsbästinomhus" däremot,,,, lägger sig som synes helst i solkatterna inomhus, och vägrar vara ute 

och Mysa med oss andra.....

   


SuperD i skuggan med sin Älskade Boll............

 


Jag ställer in skidorna,,, känns kanske som skidsäsongen är över..... Men man vet aldrig....   


For sen till Los Gigantos och köpte en ny DVD-spelare så Fru Dollar kan somna på kvällarna....   


Herr Dollar i sin tur,,, ville ha en egen skyddsväst för att skydda sin rygg mot Dollars mjuka stötar...!!!

 


Iväg till vår "egna" lydnadsplan,,, där skylten kanske talar om att vi egentligen inte är Välkomna....

 Å andra sidan Rastar vi ju inte våra hundar där,,,,,

Vi "TRÄNAR" dom...........

 


Vilja, med Hjärtat tecknat på sidan fick vara med som störning.....

Fast mest låg hon å njöt i solen.....


Thompa försöker tala förstånd med SuperDollar....

-Man FÅR INTE försöka MÖRDA tungapporten, säger husse....


Dollar lyssnar typ INTE!!!!!

 


Däremot tycker SuperD att det är MYCKET spännande när Husse sätter på sig skyddsvästen....

   


Tyvärr kunde jag inte fota några stötar, för då håller Matte för ögonen.....

Dollar fick avsluta med lite bita/släppa/backa övningar....

   


hemma igen slog jag mig till ro på altanen

   


Kokade också tunna ribs och egen glaze till kvällens middag....

 


Fick en bild skickade till oss på hur torsdagens figurants arm såg ut idag, 2 dagar efter hans möte med SuperDollar....

Armen gör tydligen lite ont, men vi tackar Naturligtvis Stefan Björkman för att han ställer upp, och kanske, kanske, kan det bli en Whiskey som tack.....

 


Tack Alla inblandade för en Underbar lördag!!!!

Skapa flashcards