Alla inlägg under december 2012

Av Ia Weylandt - 2 december 2012 09:42

 

ThompaThomtefar blir kommenderad upp på vinden för att plocka ner allting!!!

   

Dollar håller ett vakande öga på att allt går rätt till.....

 


 För att skapa ordning, måste man först skapa kaos....

   


Tänk om vi NÅN gång kunde komma ihåg att plocka in utemöblerna.....

Eller åtminstonde duken...

 

Mycket snö är det....

baksidan...

 

Framsidan,,, Hobbe fryyyyser!!!

 


KristallKronan före......

 

.......KristallKronan efter..... med julkläder....

 

Trist tråkigt köksfönster före....

 


Köksfönstret efter..... 

 


Mina Älskade paketlampor....

 

Välkomna in till oss!!!!

 

Tomtarna håller ett vakande öga över min matlagning.... 

 


Lite julstämning i sovrummet....

SuperDollars säng....

   


Lysande Granar att gymma till.... 

 


Vibbrummet/kontoret....

 


Jespers gamla rum, som numer är gästrum...

 


Martinas gamla rum....  Taklampan är nästan större än rummet....

 


Jesper i sitt nya rum, som tidigare var Jonnas rum... Jeppe ville inte ha några julsaker inne hos sig...

 


Altanfönstret utan gardiner.... Någon har lagt dom på ett superhemligt ställe som jag inte kommer ihåg..

 


En BC och en Russel

     


Äntligen årets första glögg...

Jag gillar egentligen inte glögg, men det hör liksom till....

 


Ungarna brukar Alltid baka lussebullar till första advent,,, men förändringarnas vindar har blåst i vårt hem under året,,, därför blev det färdigköpta....

 


Micke och lille Liam njuter.....

   


SuperDollar njuter också,,, nöjd efter flera timmar i pulkabacken....

 


Älskar doften av vita hyacinter,,, iår köpte jag dom i tid, så dom var perfekta idag....

 


Inte så JULIGT, men LJUVLIGT!!!!!

Ska ta mitt årliga bad i helgen....

 


GLAD FÖRSTA ADVENT

     

Ovido - Quiz & Flashcards